251. dan u godini je audio / vizualni projekt koji, kroz improvizaciju i sempliranje uživo, istražuje i pokazuje proces nastajanja kompozicije na licu mjesta. Glazbenici komuniciraju postavljeni jedan nasuprot drugog, a tenzija izgradnje glazbenih i video materijala ima gotovo pozorišnu napetost. Na taj način audio vizualne strukture mutiraju kroz vrijeme u neočekivane forme konstrukcije / dekonstrukcije slike i zvuka. Naziv projekta se mijenja prema rednom broju dana u godini na dan izvođenja kako bi naglasio jedinstvenost svakog nastupa.

bracasinkauz (6)Alen i Nenad Sinkauz tijekom proteklih nekoliko godina postaju poznato ime na eksperimentalnoj glazbenoj sceni poglavito po svom projektu East Rodeo, ali i samostalnim nastupima. Braća glazbenika, rodom iz Pule,  također djeluju na kazališnoj sceni, a u sklopu svoje suradnje s festivalom Perforacije te udrugom Domino, gostovali su na festivalima poput Limita u Beogradu, TBA u Portlandu, Oregonu te Abrons Art Centru u New Yorku, kao i turneji po Japanu. Ivan Marušić Klif jedan je od istaknutih i, na hrvatskoj sceni medijske umjetnosti, rijetkih autora eksperimentalnog smjera. Bavi se izradom kinetičkih, svjetlosnih i video instalacija, te povremeno performansom. Radi također s glazbom i zvukom u sklopu kazališnih, filmskih, televizijskih i glazbenih projekata. Miroslav Piškulić bavi se zvukom i surađivao je s brojnim poznatim imenima hrvatske kulturne scene.

Annual Archive

Annual Archive

Annual Archive

PRETRAŽI ARHIV