Posljednja BADco. predstava

BADco. Rad panikeFoto: Tanja Kanazir

Premijerne izvedbe Rada panike održat će se na Grobničkom polju u petak i subotu, 10. i 11. srpnja 2020. godine, s početkom u 20:30 sati. Riječ je o posljednjoj predstavi kolektiva udruženog u umjetničku organizaciju Bezimeno autorsko društvo (BADco.), iza koje je 20 godina rada i neprocijenjivo vrijednog zajedništva, a budućnost će pokazati koliko važnog za različite kontekste dijelovanja.
 
Ulaz na izvedbe je slobodan. Molimo vas da svoj dolazak potvrdite na produkcija@badco.hr. Uz potvrdu ćete dobiti upute za dolazak.

NOVO: zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta, izvedba predviđena za subotu 11. srpnja odgađa se za nedjelju 12. srpnja u 20:30.

 

Rad panike je događanje smješteno u brisanom prostoru Grobničkog polja. U taj infrastrukturni prostor velikih razmjera, brzina i napona ne nalazimo ulaz jer unatoč slikovitoj sagledivosti mjesta dodira između prirodnog krajolika i tehnoloških sustava – dalekovoda, aerodroma, autmotodroma, autoputa – on je inverzija prostora ljudskog razmjera u kojima svakodnevno obitavamo, u kojima se vozimo, kroz koja hodamo. Njegov identitet je ne-tu. Upravo kao što je identitet svakodnevice ova infrastruktura vodova, čvorova i mreža koji ju održavaju.

Foto: Tanja Kanazir / Drugo more (Flickr galerija)

Rad panike je događanje nastalo u obustavljenom vremenu. Vremenu vrlo izvjesnog kraja i vrlo neizvjesnog početka. Međutim, da bi svakodnevica mogla biti nešto drugo, da nešto završi a novo može započeti, promjena mora biti moguća u infrastrukturnom prostoru. Na tom terenu izvlače se obrisi i iskopavaju ukopine onoga što neće moći biti i onoga što će se možda zbiti.

Foto: Tanja Kanazir / Drugo more (Flickr galerija)

Rad panike posljednji je dio trilogije započete predstavom Iskop izvedenom 2018. g u kući arhitekta Vjenceslava Richtera, a nastavljene predstavom rePublika u orkestru koja je premijerno održana u HNK Ivan pl. Zajc u listopadu 2019. u Rijeci. Trilogija tematizira veze rada, utopije i konfrontacije s nemogućnostima u vrijeme prijetnje klimatske katastrofe.

Foto: Tanja Kanazir / Drugo more (Flickr gallery)

 

Zvučni zapis s tekstom Gorana Ferčeca u izvedbi Aleksandre Stojaković Olenjuk možete slušati tijekom izvedbi koristeći vlastite slušalice ili zvučnik mobitela.

Zapise možete unaprijed preuzeti s ove poveznice (89,35 MB), slušati ih ili preuzeti putem Google Diska ili ih slušati ovdje preko YouTubea ili Mixclouda:

 

Youtube:

 

Mixcloud:











 

 

Izvedba: Nataša Antulov, Ana Marija Brđanović, Ema Crnić, Ana Kreitmeyer, Marta Krešić, Nikolina Pristaš, Kalliopi Siganou, Aleksandra Stojaković Olenjuk, Evita Tsakalaki

Orkestar: Puhački orkestar KUD-a “Sloga” Ravna Gora

 

Režija: Goran Sergej Pristaš

Koreografija: Nikolina Pristaš u suradnji sa Anom Kreitmeyer, Martom Krešić, Evitom Tsakalaki, Kalliopi Siganou i Emom Crnić

Dramaturgija: Goran Ferčec, Tomislav Medak, Nataša Antulov

Tekst: Goran Ferčec

Glazba: Gordan Tudor

Kostim: Silvio Vujičić, Motivi na muškim odjelima su dekonstruirani otisci umjetničkog rada “Slobodni crtež” iz 1980. autora Vjenceslava Richtera

Svjetlo: Goran Petercol

Dizajn i crteži: Siniša Ilić

Suradnik u čitanju prostora: Leo Modrčin

Prijevod: Žarko Cvejić

Producent: Lovro Japundžić

 

Pilotiranje drona i zračno snimanje: Goran Skelac i Vatroslav Španiček

Fotografija: Tanja Kanazir

Pas: Lava

Snimanje i audio obrada teksta: Saša Predovan

Tehnika: Bruno Butorac

 

Hvala: Davorka Begović, Vesna Meštrić, Alan Vukelić i Eurokaz.

 

Naslovna fotografija: Siniša Ilić za Rad panike BADco. (flomasteri na papiru, 21×29,7cm, 2020.)

 

BADco. je kolaborativna izvedbena skupina koja radi u Zagrebu. Jezgru skupine čine: Ivana Ivković, Ana Kreitmeyer, Tomislav Medak, Goran Sergej Pristaš, Nikolina Pristaš i Zrinka Užbinec. Od svog osnutka u 2000. godini, BADco. se kroz suradnju troje koreografa/plesača, dvoje dramaturga i jednog filozofa, uz producenta skupine, sistematično bavi istraživanjem protokola izvođenja, predstavljanja i gledanja strukturirajući svoje projekte unutar različitih formalnih i percepcijskih odnosa i sklopova. Rekonfiguracija etabliranih odnosa izvedbe i publike, propitkivanje perspektivnih datosti i arhitektonike izvedbe, problematizacija komunikacijskih struktura – sve to čini BADco. međunarodno relevantnim umjetničkim fenomenom i jedinstvenim izvedbenim doživljajem.
BADco

Annual Archive

Annual Archive

Annual Archive

PRETRAŽI ARHIV